و ما ادراک ما لیلة العشق

خرید بک لینک

افتاده ایم در مرداب تباهی. در گل و لای بیچارگی دست و پا می زنیم. شنا بلدیم، اما به خاکی زده ایم. تقلا می کنیم و بیش از پیش، در عمق مرداب فرو می رویم. از جلبک گفته ایم و با لجن انس گرفته ایم. از پاکی و نور گریزانیم. از طناب شیطان آویزانیم. بوی لجن برخاسته از بند بند وجودمان و در لابلای روزمرگی های روزهای روزگار متعفن شده ایم. هر روز بدتر از دیروزیم و درجا می زنیم. از حرف هایمان بوی گند گناه برمی خیزد و از نگاهمان، بی حیایی به چشم می خورد. می خندیم و ولی آشفته حالیم. چون فواره برخاسته ایم اما رو به زوالیم. در انتظار کمالیم اما هنوز، همچو میوه نارس، کالیم. مرده ایم، اما متحرکیم. زنده ایم اما پلاسیده ایم. عمری است در کما بسر می بریم. با نوازش به هوش نمی آییم. چاره کارمان شوک است. به شوک نیاز داریم. از روی جهالت کارمان به دریوزگی، بر سر سفره های اغیار کشیده. آدرس ها را عوضی بلد شدیم. بس که نان را بجای نانوا، از دست فروش ها خریدیم.

پایگاه مجازی فرهنگی مکتب نور...

ما را در سایت پایگاه مجازی فرهنگی مکتب نور دنبال می‌کنید

برچسب: و ما ادراک ما لیله القدر,و ما ادراک,و ما ادراک ما البانک,و ما ادراك,و ما ادراك ماهية,و ما ادراک ما العقبه,و ما ادراک ما مریم,و ما ادراک ما البورسیه,بورسیه و ما ادراک البورسیه,بورسیه و ما ادراک مالبورسیه, نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 5:23

صفحه بندی